سوالات متداول
01.سفارشات
چگونه سفارش دهم؟
شماره تماس نیک زرین ، 90003070 ( بدون نیاز به کد و بدون هزینه تماس ) در خدمت شما مشتریان گرامی می باشد . کارشناسان مجرب ما منتظر تماس شما بزرگواران می باشد. فروش اینترنتی محصولات فعلا در سیاست های شرکت نمی باشد.
چه زمانی فاکتور سفارشم را دریافت خواهم کرد؟
پس از تسویه حساب فاکتور شما توسط واحد توزیع در اختیار شما قرار خواهد گرفت و یا در صورت درخواست فاکتور شما از طریق نرم افزار های پیام رسان ارسال میگردد.
02. ارسال
چه زمانی سفارشم را دریافت می کنم؟
سفارش شما 24 ساعت پس از ثبت سفارش توسط واحد توزیع نیک زرین به دست شما خواهد رسید.
عملکرد ارسال کالا در روزهای تعطیل چگونه است ؟
در صورتیکه سفارش شما در روز ماقبل تعطیل ثبت گردد این زمان به 48 ساعت تغییر پیدا خواهد کرد.
03. پیگیری
میتونم سفارشم رو عوض کنم ؟
چنانچه قبل از ساعت 9 روز بعد سفارش تماس بگیرید امکان تغییر سفارش وجود دارد.
بازاریاب هاتون چطوری با ما چک میکنن ؟
تیم مجرب فروش نیک زرین به صورت هفتگی از تمامی مشتریان خود پیگیری و ارزیابی و رضایت سنجی انجام می دهد.
04. بازگشت، تعویض، شکایت
شرایط مرجوع کردن کالا چیست ؟
در صورتیکه کالای ارسالی به هر دلیلی انطباق با سفارش ثبتی شما نداشته باشد شما میتوانید کالا را مرجوع کنید.
ثبت شکایت از نیک زرین چگونه است ؟
شما میتوانید با شماره تماس شرکت واحد مدیریت ( مهندس چوبین ) به شماره 90003070 تماس حاصل کنید